Menu

Five Nights At Freddy's: Security Breach – Teaser Trailer | PS5

42 comments

  1. Caroline says:

    Gregory– 👁💧👄💧👁

  2. Scott ya llego hasta playstation 5

  3. sterre Black says:

    Yhea like fnaf 💯💯💯💯

  4. at 0:45 there something what looks like scraptrap

  5. Suha Usmani says:

    Wait…. Did anyone else notice an anamatronic on the far upper left at 0:180:25

  6. spxce_ xngel says:

    Theres a pandemic you can't touch me!

  7. ISANTIC78 says:

    this is like a hide and seek game with u as a kid with freddy helping u?

  8. да видемо Скот никогда не паймёт за чло люди полюбили 1 2 3 4 части фнафа.

  9. when is it coming out I want cory to play this

  10. MATEO TEO says:

    Yo tengo la play 5 lo podré jugar (al fin pero no a salido)

  11. Noah Dumitru says:

    WAHT ON PS5 TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (PLZ DPEOSIT FAIV COINZ PLZ)

  12. The cult of William Afton is coming back……

  13. Hope we can move. If we have to hide

  14. Logan McCall says:

    Ive been waiting for this

  15. Greg Heffley come down stairs there's a bunny that wants to see you

  16. Mega cool Scott put a uni reverse card now it’s humans to watch out for and animatronics helping ya

  17. GAARA FF says:

    Eu não tenho dinheiro pra comprar nem o ps5 nem o jogo mas deve ser daora

  18. rizky be says:

    this game is set in a mall huh in getting some outlast gameplay vibe where you need to run around the map and find items and also avoiding the killer

  19. Fnaf 1 was gonna be Scott's final game and now look at it he made an entire franchise

  20. Mr PQ says:

    ?: Gregory

    Dawko: THIS IS NOT FANAF

    Aligator: appears

    Dawko: scream intensified

  21. Glitchtrap come get your women she's insane

  22. JahIsBroken says:

    0:16 Yall seen that mans or was it just me?

  23. Pape Anne says:

    Imagine how scary the maze is going to be….

  24. Schupid says:

    You watch this a million times aren't ya' ?

  25. twissky says:

    fallout: new vegas vibes

  26. Wendy’s says:

    why tf was this my dream,

    I’m s c a r e d

  27. Glamrock Freddy: Be Still

    The pizza rolls: Finished

    Me:SORRY BUT I GOTTA GO

  28. CrashCoaster says:

    Let's be honest, we're all just waiting for Markiplier to play it.

  29. ytr70_ AJ says:

    ANYONE ELSE SEE THE THING ON THE CELING?

  30. I AM SO HYPE FOR SECURITY BREACH

  31. It's insane to think the game went from a little project by Scott with mediocre graphics and some lore to literally being featured by PlayStation as a game, so cool!

  32. 0:21 whomst is that in the top left corner

  33. Gregory's breathing while Vanny talks to him makes me sooo uneasy.

  34. Jan Hedani says:

    It seems like Freddy, like the absolute Chad he is now, is the hero. I’m pretty sure I heard a twinge of metallic in the male adult voice.

Leave a Reply

Follow us

SUBSCRIBE NOW TO GET THE LATEST NEWS ABOUT OUR GAMES!